سومین معجزه پزشکی قرن اتفاق افتاد

پریا با هیپنوتیزم چشم به جهان گشود

سومین نوزاد پر سر و صدای قرن در بیمارستان آسیای تهران با کمک هیپنوتیزم به دنیا آمد . دکتر حسین الماسیان و تیم پزشکی همراهش به سرپرستی دکتر رحمت ا…رفیع درحضور خبرگان داخلی و خارجی توانست دختر کوچولویی به نام پریا را با سلامتی کامل به دنیا بیاورد .

پیش از این  2 نمونه دیگر از زایمان با هیپنوتیزم در ایران و جهان توسط همین پزشک انجام گرفته بود . دکتر رفیع سرپرست تیم در جمع خبرگان گفت :»به علت عدم استفاده از داروهای بیهوشی سطح هوشیاری نوزاد بسیار بالاتر از حد استاندارد است به طوری که من  هنوز نوزاد را  به طور کامل از رحم خارج نکرده بودم که صدای گریه اش بلند شد  و سپس توانست ادرار کند .  وی افزود : عکس العمل مادر و کودک خیلی زودتر از حد انتظار به حالت عادی بازگشت و این امر موجب حیرت تیم پزشکی شده است . وی ادامه داد :  از این که توانستم در این زمینه پدیده پزشکی قرن مشارکت  داشته باشم هم اینک احساس  منحصر به فردی دارم . » دکتر حسین الماسیان » نیز در این جلسه گفت : » پریا دختر کوچولوی به دنیا آمده در واقع چهارمین فرزند هیپنوتیزمی من محسوب می شود چرا که در سال 69من برلی اولین بار ساتیا  دختر خودم را از همین روش به دنیا آوردم ولی به دلیل عدم انعکاس و  تایید رسمی و بین المللی آن این خبر به عنوان سومین عمل رسمی جهان معرفی شده است .

